Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-05-17

Sålt husvagnen, byggt trädäck, vunnit på Zwift och vunnit ett par Lightweight-hjul!



Hej och god morgon på dig!

Igår så sålde vi vår husvagn. Vi nyttjar den för lite för att det ska vara värt det, så nu kommer den att hitta en ny ägare istället. En liten sorg, men det kommer att bli bra. Lite för mycket annat i livet för att hinna med även den.

Vi var också iväg till tippen med ett lass. Det var ett gammalt tak för ved, innebandyklubbor +ANNAT som vi nu rivit och gjort oss av med. På väg hem stannade vi på Byggmax och köpte virke. Sedan så grävde och snickrade vi tills vi hade ett drygt femton kvadratmeter stort trädäck att ställa vårt kommande växthus på.

På kvällen så lät jag min trötta rygg, mina stela vader och mina stela baksidor få mjukas upp med ett lopp upp för Alpe du Zwift. Klättrade backen på 38:37 med 352 watt i snitt, solklart personbästa och i och för sig kanske första gången som jag pressar hela vägen upp också. Det var rätt krispigt på slutet vill jag lova.

Lyckades med att vinna Lighweight-hjulen i lyckohjulet på toppen också. Det kändes bättre än segern i loppet kan jag lova. På åttonde försöket... Ja, alltså hjulen är ju bara Zwift-hjul så jag får inte ett par fysiska hjul. Men dom gör nytta på Zwift i alla fall!


Idag är sista dagen att tävla om fem flak Nocco via mitt Instagram-inlägg, den chansen vill ni inte missa!


Tävling i samarbete med @nocco! Bli en av fem (!) lyckliga vinnare av ett varsitt flak Nocco och ett specialdesignat sadelskydd, perfekt för att hålla sadeln torr i detta lynniga väder. Tävlingsregler: 1. Följ @nocco 2. Följ @henrikoijer 3. Tagga någon (förutom mig) som du skulle vilja cykla med, skriv vart ni skulle cykla samt vilken Nocco som är din favorit. Du får tagga flera personer om du vill och det är helt okej att dela detta inlägg i ditt egna flöde eller som en story. 4. Gilla detta inlägg. För att kunna vinna behöver du bo i Sverige och vara minst 18 år. Tävlingen avslutas söndagen den 17:e maj 2020 klockan 23:59 och vinnarna presenteras i nästa vecka. Lycka till! #samarbete #reklam #tävling #instagramtävling #nocco #cykling #cykla #cykel #träning #aldrigvila
Ett inlägg delat av Henrik Öijer 🚵 (@henrikoijer)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar