Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-05-01

Min nya cykel!


Hej och god morgon!

Ja, cykeln ovan är min nya MTB och jag köpte den igår från Cykelköket Falun. Cykelköket Falun är en ideell förening dit man kan bege sig för att reparera en cykel som man sedan får ta med sig hem. I dessa tider så har dom också haft auktioner av cyklar på sin Facebook-sida och igår hade dom en cykelförsäljning utanför sin lokal. Denna cykel behövde en gnutta kärlek och därför var priset 100:-. Hundra spänn! För en heldämpad MTB.
Passade också på att köpa en cykel till Ebbah, men hon fick en betydligt nyare och helt fungerande cykel så därför var priset högre, 200:- för den. Så vill ni köpa en billig begagnad cykel så kan jag varmt rekommendera Cykelköket Falun.

Har fått många frågor om jag har klart med någon cykelsponsor för 2020 och nej, det har jag inte. Så om ni känner att ni vill få en fantastisk exponering för ert cykelmärke så hör av er! henrikoijer@gmail.com

En av våra nya grannar gjorde en eld igår, det såg ut att bestå av ett gammalt förråd eller något...

Igår kväll så körde jag 20 minuter Zwift. Insåg nämligen efter Le Peloton så saknades 19 minuter från mitt mål på 2000 minuter per månad. Så då körde jag 20 och klarade målet. Kanske inget som nödvändigt gör mig till en bättre cyklist men sätter man upp ett mål så vill man inte snubbla på mållinjen sådär.
Nu har jag därmed fått ihop ett halvår med avklarade 2000 minuter per månad, klart bättre än tidigare säsonger. Bara tävlingarna som saknas.

Nähä, nu ska jag ut och gräva i regnet. Vi ska bli med växthus +ANNAT och då skulle man tydligen gräva en massa också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar