Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-04-30

Le Peloton och Swedish Zwift Racing Cup

Hej och god morgon!

Ny dag, nya möjligheter och inte långt kvar till långhelg. Ska bli riktigt skönt att få en extra ledig dag nu känner jag. Men först, en arbetsdag!

Idag var det tidig uppstigning för att köra Le Peloton. Det blev ett ganska stort gäng även denna vecka och precis som förra veckan så hade jag tränat hårt inför Le Peloton vilket gjorde benen lite risiga. Bättre än senast dock så jag blev inte avhängd annat än i slutspurten då jag fick ge mig mot de fyra med mest pang kvar i buggarna. Men det var en grisig väg dit...

Morgonen i tre bilder:

Lite data:

Farsträcka 1:
Tid: 6:23
Sträcka: 4.79 km
Snitthastighet: 45 km/h
Snitt/maxpuls: 160/168
Snitteffekt: 321 watt
Normaliserad effekt: 350 watt

Fartsträcka 2:
Tid: 10:44
Sträcka: 8.18 km
Snitthastighet: 45.7 km/h
Snitt/maxpuls 162/174
Snitteffekt: 311 watt
Normaliserad effekt: 345 watt

Fartsträcka 3:
Tid: 23:12
Sträcka: 15.31 km
Snitthastighet: 39.6 km/h
Snitt/maxpuls: 162/174
Snitteffekt: 310 watt
Normaliserad effekt: 330 watt




Igår kväll så körde jag Zwift och Swedish Zwift Racing Cup, gick fint och jag hade bra ben igen. Skönt att känna att jag är tillbaka i matchen efter ett par tröga veckor. Vill ni se hur det gick så kika nedan på min sändning från gårdagens Zwift-race:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar