Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-04-19

Vilodag igår, kränkning idag


Hej och god morgon!

Bilderna ovan är från vår lilla promenad igår. Var ute och gick en sväng med Ebbah och Frida på cykel. Hon älskar verkligen att cykla och vill gärna prova på att cykla över rötter också. Skoj att se!

Igår hade jag annars en vilodag så ingen träning att skriva hem om. Gick upp 1.7 kilo på ett dygn så kroppen kanske reagerade på lite superhård träning ett tag där. Både drack och åt mycket igår så nu ska jag väl vara återställd.

Får verkligen hoppas att jag är återställd för nu om bara några minuter så ska jag köra ett benhårt race på Zwift. Lunkan tipsade om det rövargänget tidigare och idag kör dom ett långt race på 69 kilometer och med fyra gånger uppför Box Hill. Enligt Lunkan så var det jättemånga bra cyklister i det gänget och idag är det dessutom 1800 cyklister anmälda så jag lär ju få duktigt med smisk.

Ska bli skoj, start om 13 minuter nu. Lär starta upp och byta om, vi hörs på andra sidan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar