Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-04-08

Artikel om mig och Zwift i tidiningen!


Hej och god morgon!

Bilden ovan är från DT.se som igår har publicerat en artikel med rubriken
"Cykelsporten lever vidare virtuellt – så slog falubon Henrik Öijer trefaldiga världsmästaren: "Inte samma sak att cykla inne""
Om ni vill läsa den, vilket jag tror att ni vill så kan ni göra det här:  https://www.dt.se/artikel/cykelsporten-lever-vidare-virtuellt-sa-slog-falubon-henrik-oijer-trefaldiga-varldsmastaren-inte-samma-sak-att-cykla-inne

En bra och fyllig artikel, trodde det skulle bli mer av en notis. Skoj på hoj!

Igår hade jag en vilodag, kan behövas det med mellan alla hårda race. Men redan idag får ni en ny chans att följa mig och mina Zwift-äventyr genom en livestream från kvällens Swedish Zwift Racing Cup by SZR där jag blivit 8:a och 6:a på dom två inledande deltävlingarna. Start 19:00 i kväll för den som vill följa:


Prenumerera på min kanal och aktivera aviseringar på YouTube så är du nästan hemma!

1 kommentar:

  1. DT ville ha en massa cash för att få läsa artikeln :)

    SvaraRadera