Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-04-01

Dags för större Zwift-race idag igen!


Hej och god morgon på dig!

I kväll klockan 19:00 är det Swedish Zwift Racing Cup by SZR för oss herrar, 5 minuter senare startar damerna sina tävlingar. Förra veckan var jag åtta och idag tänkte jag faktiskt prestera bättre. Vi får väl se hur det går. Men ambitionen finns där. Skoj med lite racing att peppa mer för än dom race jag bara kör för att köra något.
Troligtvis får jag inte igång någon live stream, men om jag får så hittar ni den på min YouTube-kanal. Swedish Zwift Riders kommer dock att sända live, kika här.

Gårdagens blogginlägg fick lite tråkiga kommentarer på min Facebook-sida. Jag kommer inte gå in för att moderera kommentarsfälten där utan ber er att hålla en god ton. Det fixar vi väl?

Ha en härlig dag, så hörs vi snart igen!

1 kommentar:

  1. Så jäkla bra med Zwift alltså. Att racing goes on. Lycka till ikväll!

    SvaraRadera