Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-04-11

Glad påsk på dig!


Hej och glad påsk på dig!

Igår var Linda och jag ute på cykelbingo á la Abloc, vi lyckades kryssa för många rutor på bingobrickorna men vi har fortfarande inte fått bingo. Spenderade ändå en dryg halvdag ute i friska luften och det är ju lite som att få bingo det med.


Avrundade med lite take away-mat och påskdryck vilket gav två nya kryss på bingobrickan.

Idag ska jag ut med WE-cyklisterna här i närheten. Det finns en Facebook-grupp för de som vill hålla lite koll på vilka som cyklar och när. Det vankas distans på runt fyra timmar och eftersom övriga kör landsvägscykel och jag heldämpad MTB så tror jag att det blir bra träning. Precis vad jag behöver!

Hoppas att ni får en trevlig helg, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar