Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-04-10

Lite blandat inlägg

Hej och god morgon!

Om ni vill ha något cykligt att göra i helgen så kan jag nog tipsa om cykel-bingo hos Abloc Camps: https://www.instagram.com/abloccamps/ Förra helgen så körde dom en Abloc challenge där våra barn Filip och Axel var med och de lyckades faktiskt vinna ett pris. Återstår väl då att se om vi vuxna kan upprepa den framgången denna helg. För nu ska utmaningen pågå i allt mellan 1 till 4 påskdagar med start idag. Live på Instagram 08:45, men ni kan såklart se det i efterhand också om ni missar det men ändå vill vara med.
Abloc Camps Instagram: https://www.instagram.com/abloccamps/

Dom senaste dagarna så har jag vilat lördag, tisdag och torsdag. Däremellan i princip bara korta pass även om måndagens långa race på Zwift tog en och en halv timme. Så jag ligger efter rätt mycket träningsmässigt denna månad och senast jag körde ett distanspass var den 10:e mars. Kan bero på att resten av livet behövt mer tid den senaste tiden men jag hoppas kunna vända tillbaka trenden och det är mycket kvar av denna månad.

Igår kördes första Zwift Classics april och jag var med på startlistan men kom inte till start. Väldigt surt och det verkar ha varit en stenhård tävling där Samuel (när återuppstår bloggen?? Mycket Zwift och Cykelbutik vi vill läsa om nu) lyckades bli finfin fyra i tävlingen och han tog också ett bergspris på ett mycket snyggt sätt.

Igår kollade vi på Rökstenen, en väldigt känd runsten som innehåller världens längsta runskrift och som också är Sveriges äldsta litterära verk.

Jag lyssnade också lite på podd, bland annat Cykelpodd med Elna och Helena.

Hoppas att ni får en riktigt fin påsk, vi hörs väl snart igen och så ses vi på sociala medier!
YouTube
Instagram
Facebook
Twitter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar