Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-04-06

Cykling runt Varpan, Zwift, YouTube och länkande bloggar

Hej och god morgon!

Ny vecka, nya möjligheter. Denna vecka ska temperaturen upp något vilket blir skönt. Igår blev det kallt värre på eftermiddagen när jag hade sett fram emot lite sol. Vi tänkte nämligen passa på att cykla runt Varpan, Frida och jag. Linda och grabbarna körde en variant off-road. Men precis när vi skulle börja cykla så började det regna lite smått. Jag trodde att det skulle gå över men det gjorde det ju inte. Lite onödigt kanske, men vi tog oss runt med glatt humör på en timme och 45 minuter. Inte illa för en femåring att cykla så länge. 13 ½ km är det på ett ungefär.


_______

Gårdagens race var ju svinkul, ser fram emot nästa stora race på Zwift. 166 i snittpuls och 182 i max, 77 i snittkadens och 127 i max, 322 watt i snitt och 832 i max. På onsdag blir det nästa omgång av Swedish Zwift Racing Cup by SZR och då blir det åka av. Redan dagen därpå drar sedan Zwift Classics igång. Inomhus-säsongen rullar på.

_______

Lite data från sociala medier..

Min video från igår har visats 4300 gånger på YouTube vilket ju är svinmycket. Superskoj!

Topp 3 under mars månad när det kommer till att ge mig besök på bloggen:
1. tomascykelblogg.blogspot.com
2. pulskurvan.se
3. tojren.blogspot.com

1 kommentar:

  1. Riktigt bra kört, lite synd med timingen precis i slutet annars hade du ju ett bättre resultat i benen!

    SvaraRadera