Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-04-29

Livestream: Swedish Zwift Racing Cup by SZR

Hej och god kväll!

Tänkte köra en live stream från mitt lopp i kväll. Det är alltså Swedish Zwift Racing Cup #6 som avgörs och det blir väl full spätta som vanligt. Massor av duktiga cyklister med till start så det blir till att bita styrlinda i kväll. Jag ligger just nu tvåa i cupen tack vare att jag kört samtliga fem race så här långt och placerat mig hyfsat bra också. 8 av 10 deltävlingar ska räknas och börjar man räkna på det så är jag kanske snarare femma i sammandraget, men det vet vi inte än!

Starten går klockan 19 idag och vi kör Park Permimeter reverse tre varv, vilket blir 29 km. 120 höjdmeter per varv så det är inga klättringar men det är ändå böljande hela tiden så det lär spricka av skulle jag tro.

Min sändning planeras att starta 18:50, in och kika här om du vill. Missade du det live så går det alltid att se i efterhand..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar