Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-01-01

Nytt år, nya möjligheter och GP Sven Nys

Foto: Jag

Hej och god morgon på dig!

Gott nytt år också, för nu är det nytt år och allt. Nytt decennium också för den delen om ni håller räkningen på dom. Har ni avlagt några nyårslöften inför detta 2020, eller kör ni på samma framgångsrecept som tidigare? Jag har inget nyårslöfte riktigt, kör ju mer säsongsbetonade mål och har inget som startar precis just vid nyår. Slutade äta godis 1:a november och har hållit i det sedan dess. Det är ju ett ganska vanligt nyårslöfte annars kan jag tro.

Åt upp vinterns två sista vörtmackor till frukosten idag, har inte tjatat så mycket om dom denna vinter men det har ju blivit några limpor...

Nåväl. Jag tänker väl återkomma med lite målsättningar och annat gott som ni vill läsa om. Har ju inga riktiga nyårslöften men hade ändå tänkt bjuda på bättre innehåll i dom sociala medierna, ta bättre bilder, göra bättre filmer och så vidare. Det kommer också att dyka upp lite nya samarbeten i bloggen. Kanske någon ny sponsor också, den som läser får se.

Idag ska jag ut och trampa hoj med Cassandra Öhman och Linda. Det blir lite Törnbergs väg och sånt godis. Med lite tur får vi kanske se en sol också. Det vore väl en bra start på det nya året det. Dags för mig att byta om nu så det inte blir mig dom får stå och vänta på...

Idag kan ni kolla på klassisk nyårsdagscross från Sven Nys Cycling Center där det bjuds på Baal GP Sven Nys. 13:30 startar damerna och 15:00 startar herrarna.


Ni som läst här ett tag vet ju att jag hösten 2016 var i Baal och hälsade på Sven Nys i hans Cycling Center. Mäktig upplevelse för ett fan som jag. Så idag när jag kollar på tävlingarna så kan jag tänka att jag har cyklat där och ätit med Svempa i hans restaurang.
Sven berättar här hur han och Zdenek Stybar kunde attackera samtidigt. Foto: Jag.

Vi hörs, hej!

Kul att du ville läsa mitt blogginlägg idag, du kan också följa mig via följande kanaler:
YouTube
Instagram
Facebook
Twitter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar