Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-01-11

Sista dagen!


Hej och god morgon på dig!

Vår sista dag i Egypten för denna resa, om några timmar så kommer bussen som tar oss till flygplatsen. Vi har haft bra dagar här, dom två senaste dagarna har vi dock fått se moln och känna lite vind. Men idag är det klarblått igen.

Vi landar ju i kväll men både Linda och jag hoppas nog på att det inte blir allt försent, så att vi kan hinna med lite Zwift innan läggdags.

Jag har tränat 4 timmar, 4 minuter och 3 sekunder här. Helt okej med tanke på att det inte blev någon cykling och hur kass min kropp blev av andra löpningen. Nu ska jag hem och cykla mig pigg och hel igen.

Detta var vår första utlandsresa med barnen, vi trodde väl att det kanske skulle vara krångligare att resa med fem barn än vad det faktiskt varit. Det har fungerat bra och tankarna har redan börjat leta sig till nästa äventyr. Största problemet med att vara så många är ju att resebyråerna inte direkt kan hjälpa en utan man får pussla själv.

Vi har haft det fint här, hittade ett pingisbord igår och åt pizzor vid stranden. Vi har alla fått lite färg och tankat solenergi så vi ska stå oss en stund hemma igen.

Hoppas att ni har det bra, imorgon får ni vloggen som ni borde fått för en vecka sedan om det inte varit för att YouTube är blockat här... Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar