Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-01-12

Cykelradar!

Hej och god morgon!

Nu är vi hemma, alla (utom en) har vaknat tidigt och vi har ätit frukost. Jag har laddat upp min vlogg från förra veckan då jag nu har ett WiFi som tillåter YouTube, så himla skönt att bara ha tillgång till surf hela tiden.

Vloggen från förra veckan innehåller lite Le Peloton, snack om ett FTP-test jag gjort och en visning av min Garmin Varia Radar RTL510. Kika gärna och lämna en kommentar till videon på YouTube om du har några frågor, funderingar eller synpunkter. Så svarar jag på allt där.



Igår flög vi hem med SAS från Hurghada och förutom att vi satt på sista raden och maten till barnen plötsligt var slut när det var vår tur så gick allt bra. Personalen löste dock allt det väldigt smidigt och vi blev mätta och belåtna ändå.

När vi gick på planet igår så sa Linda åt oss att passa på att känna dom varma solstrålarna mot ansiktet för nu dröjer det några månader innan barnen känner dom igen. Linda och jag flyger ju söderut snart igen dock!

Idag ska vi trampa Zwift i källaren igen. Det ser jag fram emot, inga jobbiga löpsteg med smärtande rygg utan bara lite helande cykling. Vill köra Zwift-race hela dagen för att kompensera för senaste veckans uteblivna cyklande. Totalt så gick jag upp 1.3 kilo på min vistelse i Egypten. Med tanke på att träningsmängden mer än halverades och att vi hade all inlclusive så tycker jag ändå att det är helt ok.

Nu ska vi köra lite vardagsliv här i Falun idag. Frida började dagen med att ta PÅ sig sin pyjamas och hon har bestämt att hon ska mysa runt i den hela dagen. Låter också som en bra ambition.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar