Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-01-06

Fortsätter leva life i Hurghada


Hej och god eftermiddag!

Bortsett från möjligheterna till internet så har vi det riktigt gött här. Wi-Fi finns i närhet till hotellets lobby och ingen annanstans. Så vi slösurfar i alla fall inte bort dagarna. Dessutom är tex Snapchat och YouTube blockerat, så den vlogg jag klippte ihop på planet hit har jag inte kunnat ladda upp utan den ligger kvar på min telefon. Vet ni om dessa appar är blockerade i hela Egypten?

Joggingturen igår funkade fint för benen så det blir mer springa av idag. Det gäller att ändå hålla igång fast vi är borta. Det blir ju ingen monsterträningsvecka men jag siktar på att ändå underhålla fysiken här så får jag fortsätta att förbättra den när vi kommer hem igen.

Tack och hej, här har dom ingen leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar