Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-01-03

Timmarna rullar in, det går bra nu


Hej och god morgon på dig!

Bilden ovan är signerad Niclas Brus, från gårdagens Le Peloton. En fartfylld start på torsdagarna blir det och igår blev det riktigt jobbigt då halva sällskapet hade odubbade crossar/gravelbikes och jag körde med mina riviga dubbdäck på MTB. De andra två körde dubbad cross. Jag känner dock att vinterträningen gått bra och att den något ökade mängden har gjort mig gott. För även om jag givetvis inte hade en chans mot Robban och Jonas P med deras snabbcyklar så tappade jag inte så mycket som jag gjort tidigare vintrar. Det känns helt enkelt lite bättre att köra Le Peloton denna vinter. Snittpulserna på fartsträckorna igår blev 167, 169 och 166.

Efter Le Peloton så var det bara att styra vidare mot jobbet och efter jobbet så mötte Linda upp så vi tog sällskap sista biten hem. Jag fick totalt ihop tre timmar och 16 minuter träning igår och är väl så nöjd med det. Idag blir det ytterligare ett par timmar.

Mina bilder från Le Peloton igår:
Sista fartsträckan körde jag utan handskar, något med denna vinter är väldigt fel.



Niclas tog några fler bilder också, bland annat dessa på mig:


Nåväl, dags att rulla ut i det blåsiga och våta mörkret, vi hörs snart igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar