Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-10-08

Fredag - hurra! 🎉🥳

Hej och god morgon på er! 

Äntligen fredag och det ska bli skönt att snart få ta helg. Det ska också bli skönt att inte behöva gå upp så tidigt imorgon... Är lite trött nu efter en intensiv vecka med en del tidiga morgnar och sena träningar. Men så väljer jag att göra. 

Innan vi tar helg så ska jag ha en kul arbetsdag också. Få vara med i veckans video också, bara en sådan sak. 

Igår så körde jag både Le Peloton och lagtempo på Zwift. Så jag fick dubbelt så kul som de som bara tränade en gång. Då jag hade kört väldigt hårt i förrgår kväll så var benen rätt risiga på Le Peloton. Jag hade också fortsatt mycket vätska i kroppen sedan helgens dubbla tävlingar. Alltså, jag var tung. Nåväl, man kan inte vinna varje gång och det var ju fortfarande väldigt roligt. Det var bara det att jag inte var så snabb.






Jonas Pettersson tog också denna bild på gänget:



På kvällen sedan så körde jag TTT med La Bomba. Det blev ett bra lagtempo där jag trots morgonen kunde hålla bra effekt och bidra till laget. Kändes faktiskt bättre än väntat. 

Vi blev femma av nästan 584 lag! Idag blir det nya utmaningar med Team SZ då vi kör After Work Party 17:30. Kör du med! 

Ha det gott och trevlig helg på dig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar