Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-10-02

Dags för Lidingöloppet MTB



Hej och god morgon världen!

Vi har vaknat upp på ett hotell nära Arlanda och börjar bli redo för dagens övning. Lidingöloppet MTB står på agendan och jag känner mig utvilad och redo. 

Tänkte testa att filma loppet idag med Lindas GoPro, tävlingen är bara 30 kilometer så om inget oförutsett inträffar så borde väl batteriet räcka hela vägen. Får se hur väl jag lyckas men det kan väl bli intressant att se i efterhand tänker jag. Videos är ju kul! 

30 kilometer alltså och i stort sett längs löpspåret som används på Lidingöloppet, så det blir lite nytt för de flesta av oss skulle jag tro. Jag har ju tävlat ett antal gånger på Lidingö innan så jag känner nog igen mig. Det är många duktiga cyklister med idag så jag har inte övat in något segertal denna gång men jag ska spänna min båge och se hur långt det räcker.

På återhörande snart igen, trevlig helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar