Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-10-05

Kanelbullens dag och långlopps-bakis



Hej och god morgon på dig! 

Gårdagens roligheter presenterade i två bilder. Dels att det var kanelbullens dag (jag åt 5!) och dels att Facebook/Instagram/Whatsapp låg nere igår kväll. 

Annars så hade jag vilodag, kände mig helt sjukt trött efter helgens dubbeltävlande. Riktigt långlopps-bakis i kroppen. Så länge som jag vet vad det beror på och att det oftast går över efter ett dygn så går det ju bra. Hade varit tungt att känna så under en längre period. Jag är också ovanligt tung idag men det är också helt normalt ett par dagar efter hårda race så det ramlar snart bort igen.

Om någon har bilder från Lidingöloppet eller Högbobiken så får ni gärna skicka dom eller tipsa om länkar. Min egna video från Lidingöloppet MTB är väl kanske på gång. I natt hade exporten stannat på 90%.... 

I kväll ska barnen och jag se Leksands IF - Fribourg och sedan blir det kvällsträning för min del. 

Hoppas att ni har en fin dag, så hörs vi snart igen om allt vill sig väl. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar