Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-10-28

Bussigt möte


Hej hej bloggen! 

Har vaknat upp här i Örebro, är på möte om biljettmaskiner i bussar skulle man kunna säga. Igår gjorde vi en liten utflykt till byggnation av en ny busshållplats som ska ingå i ett bussprioriterat stråk. Stor och bra satsning på kollektivtrafik här i Örebro.  

Gårdagen startade annars väldigt tidigt då jag gick upp i ottan för att träna innan jag drog iväg. Men det nämnde jag också i gårdagens blogg. Körde ju chase race i kontrollerad form. Idag blir det lagtempo på Zwift sent i kväll. Känns lite udda att inte köra Le Peloton nu på morgonen innan. 


Har ätit en fin frukost här nu så jag står mig nog till lunch. Ni får ha det gott så hörs vi snart igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar