Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-10-13

Inlägg 9661 !



Hej och god dag!

Ny dag, nya möjligheter och ett lunchinlägg. Det blev lite kort om tid i morse...

Ville mest säga att jag cyklade till och från jobbet igår. Hade bestämt mig för att lämna måndagens Zwift-race bakom mig och ha en riktigt bra dag. Det gick väldigt bra att ha en bra dag och att cykla i soluppgången gjorde ju inte ont.

Dags att rulla hem efter en lång dag på jobbet! 



På väg hem från jobbet så råkade jag ut för att framlampan la av. Batteritorsk på ett mörkt parti av hemvägen. 

Hade jobbtelefonen med mig som fick agera reservbelysning. Funkade bra och vägen kunde jag ju utantill. 


Första gången denna höst som framrutan behövde skrapas. Hade - 0.7 °C på termometern hemma idag. 

Hoppas att ni får en fin eftermiddag, på återhörande! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar