Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-10-07

387 watt i 15 minuter, bra Zwift-race +ANNAT!


Hej och god morgon på dig! 

Bra drag under gårdagens Zwift-race, bland annat så genomled jag en kvart på 387 watt i avslutningsbacken som förde upp mig till en åttondeplats i gårdagens race. Som hade ett riktigt bra startfält. Bilden visar inledningen av backen och där går det alltid galet fort. Jag försökte hålla mig hyfsat lugn och stabil och kunde därigenom avancera genom klättringen. Det kändes riktigt bra faktiskt och det var kul att få mäta mig mot så duktiga cyklister. 


På måndag blir det åka av mot världseliten på Zwift, förutsatt att jag blir uttagen i laget. Formen är i alla fall god så jag hoppas kunna vara med och kriga lite. GCN (Global Cycling Network) kommer att sända loppet live men det siktar också jag på att göra via min YouTube-kanal

Det blir en höjdpunkt att se fram emot varje måndag i sex veckor framöver. Zwift Racing League.


Nu idag är det dags för en annan höjdpunkt, jag ska nämligen alldeles strax ut för att köra Le Peloton. Som en liten bonus och för att få mer träningstid så kör jag lagtempo på Zwift i kväll. Kommer alltså få ännu en natt då jag somnar ovaggad. 

Ha det gott, så hörs vi snart igen. Kika gärna på (och dela den gärna med vänner) min video från Lidingöloppet MTB: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar