Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-10-19

56:a på Premier division!

Hej och god morgon!

Kramp i benet när jag gick på morgontoan, då gjorde jag nog någonting rätt igår kväll när jag körde Zwift Racing League. Annars vet jag inte, går jag poänglös ur tävlingarna så känns det inte toppen. Målet är poäng! Startade annars bra och det kändes bättre än igår, tog mig framåt och så vidare. Men inför första spurtpriset så hade jag hamnat långt bak. Försökte ändå ta mig upp (vilket kostade på) och sedan spurta. Blev 18:e i spurtpriset vilket inte gav några poäng. Men brända ben. 

Droppades av klungan vid Aqueduc och fick sedan åka i en avhängd grupp mot målet. Hämtade in några andra avhängda och spurtade in som 56:a av 81. Topp 30 fick poäng. Men det var ett klart fall framåt från föregående vecka! 

Råkade ha GPS:en på så min cykeldator registrerade min runda:


Annars så kan ni se gårdagens spektakulära video:


Belönade mig sedan med en påse skumtomtar och kollade internet långt in på natten. Det där med att inta en massa koffein vid åtta på kvällen är inte bara bra kan vi väl konstatera. 

Ha det gott allesammans så hörs vi! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar