Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-10-27

Som en maskin




Hej och god morgon!

Fyra timmars sömn, tolv timmar på jobbet och fyra timmar cykling. Så kan man väl ungefär sammanfatta gårdagen. Hade trots detta och Zwift Racing League dagen innan bra ben även där på kvällen när jag körde tre timmar distans hem från jobbet. 

Nu på morgonen har jag kört lite Zwift också. En form av kontrollerat chase race och även om det kändes lite motigt att köra så tidigt och med tanke på att jag avslutade distanspasset sju timmar tidigare så gick det ändå okej. 

Bilderna ovan är från morgoncyklingen igår och bilderna nedan är från cyklingen på kvällen. Rundan såg ut som nedan, det blev inte direkt raka vägen hem från jobbet denna gång. 



  
Nu bär det strax av till jobb och i kväll så ska jag zzzova. Ha det fint och glöm inte att köpa era cykelkläder hos Siroko med min länk: https://srko.co/henrikoijer Köp nu, cykla i dom på helgen. Extra bra priser om ni kikar på "sista enheterna" för där har dom kläder där inte alla storlekar finns så dom säljs ut ännu billigare. 

På återhörande! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar