Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-03-17

Soluppgångspendling!


Hej och god morgon på dig! 

Igår så cyklade jag till och från jobbet igen. Det har blivit lite onödigt långt mellan gångerna men det är precis lika trevligt varje gång jag cyklar. Bra för både knopp och kropp. Som en bonus och grädde på moset så fick jag också ta del av soluppgången när jag trampade fram i min takt. Det går inte alltid snabbt men det blir istället mer träningstid då. Igår så fick jag ihop över 2½ timmes träning vilket är fantastiskt bra för en vanlig torsdag. 

Idag var det planerat cykelmöte och AW-cykling men det blev ett kort cykelmöte igår kväll istället och idag blir det någon annan form av träning då jag inte hinner till AW-cyklingen. 

Jag har blivit med ny telefon också. En Sony Xperia 5IV. Jag råkade tappa min förra telefon med glaset nedåt mot golvet på Willys, vilket blev signalen för att det var dags att köpa nytt. Så nu har jag en ny, fräsch, telefon med skarp kamera och jag köpte också ett mobilskal till den så kanske den håller längre också. 


Siroko lanserar nya kläder nu inför säsongen, nu också med fokus på gravel. Med min samarbetslänk så får ni 10% rabatt även på nya produkter. För att hitta nyheterna så väljer ni Män/kvinnor->Cykling->Nyheter. Om ni använt denna länk så är det rabatt på alla produkter: https://srko.co/henrikoijer 


Ryktet säger att det är fredag idag, så du får ha en härlig fredag. Vi hörs här imorgon igen, hoj!

 
Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

- Köper du cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får du 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
- Om du vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER
- Om du vill är intresserad av produkter som hjälper dig att återhämta dig snabbare eller bara vill avnjuta en skön avkoppling så får du 10% rabatt på https://hypericenordic.com/ om du använder koden Henrik10 vid ditt köp. Jag har massagepistolen Hypervolt 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar