Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-03-12

Lopp efter lopp, lite helgaktiviteter och ett vårtips!


Hej och god morgon på dig!

Igår kväll så körde jag ett lite längre race på Zwift. 54 kilometer, mest bara för att få ihop lite träning. Kunde kliva av cykeln med en kvart kvar till Mello också så det var helt perfekt. 

Dagen bestod annars av att åka till stan för att köpa present till Fridas kompis, skjutsa Frida till kompisens kalas, kolla på Filip när han spelade match och hämta Frida från kalaset. Hann också med att handla och fixa lite här hemma. Så träningen fick bli där det fanns en lucka i schemat. 

Idag blir det träning/tävling 11:00, sedan en lunch och ett besök på IKEA. I kväll väntar sedan ett cykelmöte. 

Vi har väl fått ungefär en centimeter med snö i natt men himlen är sådär klarblå och fin idag. Fem minusgrader och strålande sol, det kunde varit värre. Som imorgon när det plötsligt ska komma en decimeter snö?!

Ute så gör vintern ett sista försök, men snart så är det vår igen. Då vill jag tipsa om dessa långärmade och flossade tröjor från min samarbetspartner Siroko. Dom går under namnet M4 och är hur sköna som helst när det är någon plusgrad på termometern. Jag gillar den så mycket att jag har två, en blå och en grön. Stark vår-rekommendation! Priserna på bilderna får ni via min samarbetslänk som ger 10% extra rabatt på Sirokos alla priser: https://srko.co/henrikoijer 

Jag kör small på mina M4-tröjor från Siroko. Gillar den snabba passformen men en medium hade nog också passat utmärkt på mig. 

Vår vän ekorren var på besök igår. Jag hade ut den sista fågelmaten också, tänkte att jag inte behöver köpa mer eftersom vintern väl ska vara slut men med tanke på väderprognosen så behöver jag kanske köpa mer. 

Filip gjorde en stark match mot Sundborn/HAIK.


Dags för en frukost här och att börja med dagens aktiviteter om jag ska hinna med allt. Vi hörs imorgon igen, hoj! 



Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

- Köper du cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får du 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
- Om du vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER
- Om du vill är intresserad av produkter som hjälper dig att återhämta dig snabbare eller bara vill avnjuta en skön avkoppling så får du 10% rabatt på https://hypericenordic.com/ om du använder koden Henrik10 vid ditt köp. Jag har massagepistolen Hypervolt 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar