Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-03-16

4x4 min intervaller



Hej och god morgon på dig!

Igår så körde jag en gammal klassiker, 4x4 minuter. Det är ett pass som jag själv knåpat ihop i Zwift för längesedan och som passade alldeles ypperligt att damma av igår. Med min nya FTP så blev intervallerna på 345 watt, något som innan jul motsvarade ungefär min FTP. Det blev sådär jobbigt som 4x4 ska vara och pulsen kom upp över 180. 

Fina staplar blir det också att titta på efteråt, bara en sådan sak. 

Idag är jag uppe supertidigt för att köra Le Peloton. Eller åtminstone till jobbet med start tillsammans med Le Peloton. Så det är dags att packa ihop det sista och bege mig mot samlingen här. Tiden går så fort på morgonen. 

Ha det gott och kör hårt, hoj! 


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

- Köper du cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får du 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
- Om du vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER
- Om du vill är intresserad av produkter som hjälper dig att återhämta dig snabbare eller bara vill avnjuta en skön avkoppling så får du 10% rabatt på https://hypericenordic.com/ om du använder koden Henrik10 vid ditt köp. Jag har massagepistolen Hypervolt 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar