Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-03-21

Den bästa tisdagen på hela veckan!



Hej och god morgon på dig! 

Ja, idag är det faktiskt den bästa tisdagen på hela veckan. Eller kan du nämna en bättre tisdag denna vecka? 

Bilderna ovan är signerade Erpetter och dom togs under lördagens cykling. Förutom att man får cykla tillsammans med andra trevliga människor och uppleva saker tillsammans så dyker det också upp bilder på en själv efteråt. Himla praktiskt om man till exempel har en cykelblogg. 

Outfit:
Hjälm och glasögon från Limar (koden LIMAR30OIJER ger dig 30% rabatt!)
Regnjacka och tights från Siroko (länken ger dig 10% rabatt)
Mössa, handskar och skoöverdrag från GripGrab 


Jag har förresten tänkt hämta mina nya cyklar imorgon eller på torsdag. 

Idag blir det final i Zwift Racing League, som avgörs genom TTT. Alltså lagtempo. I lagtempot ska laget bestå av 4-6 cyklister och tiden tas på fjärde åkare över mållinjen. Jag får äran att köra med SZ Ymir detta lopp och det kommer bli helt brutalt jobbigt. Saknar fortfarande en hel del watt i benen men siktar på att göra mitt bästa så länge som möjligt. Blir besviken om det inte blir en ny FTP (305W) efter dagens/kvällens lopp. Vi är fem man så lagets prestation idag hänger tack och lov inte på min kapacitet.


Igår så var det innebandyträning för Frida och vilodag för mig. Frida och hennes lagkamrater har blivit så mycket duktigare denna vinter. Visserligen hade det varit förvånande om träning i den åldern inte hade gett resultat men det är ändå kul att se så märkbart stora skillnader. 


Ha det gott och njut nu av tisdagen, den bästa tisdagen på hela veckan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar