Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-03-14

Var det där det sista vinterbesöket och har du kört alla banor på Zwift?


Hej och god morgon på dig! 

Igår så kom snökaoset till Dalarna. Det blev kanske inte allt för mycket kaos heller men det snöade friskt under eftermiddagen så det trillade nog ner en decimeter eller så. Egentligen så tycker jag att vi inte behöver mer snö efter Vasaloppet. Men vi har också Svenska Skidspelen i helgen och jag kan inte sticka under stol med att det är väldigt fint ute. Nu är det till och med finare än när jag tog bilden då solen skiner så fint, himlen är blå och snön ligger vit. Minus två också, hur perfekt vinterdag som helst. 

Men detta var kanske sista rycket för vintern? Visst, vi har aprilvädret kvar också men prognosen nu lovar plusgrader varje dag, sol i veckan och regn till helgen. Det är tuffa nyheter för snön givetvis. 

Städvecka på jobbet denna vecka och mitt rum var lättstädat i vanlig ordning så jag var nästan först ut. 

Jag körde en timme lätt cykling på Zwift igår. Bara distansintensitet och knappa timmen dessutom. Lite som återhämtning. Tog dock av mig på överkroppen efter att bilden togs, så oroa er inte. Har börjat göra så att när jag kör ett träningspass på Zwift så försöker jag alltid att köra en bana som jag inte kört innan. Det finns så himla många banor och jag har kört nästan alla så jag tänker att det där ska jag nog klara av. Den längsta är dock 173.8 km så den lär ta en stund. I Watopia, som är den värld med flest banor, så har jag kört alla utom tre nu.

Är det kanske någon av mina läsare som gör, eller har gjort samma sak? 


Ha nu en riktigt fin tisdag, det ska nämligen jag ha. Hoj! 



Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

- Köper du cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får du 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
- Om du vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER
- Om du vill är intresserad av produkter som hjälper dig att återhämta dig snabbare eller bara vill avnjuta en skön avkoppling så får du 10% rabatt på https://hypericenordic.com/ om du använder koden Henrik10 vid ditt köp. Jag har massagepistolen Hypervolt 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar