Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-03-06

Ny vecka, ny FTP!


Hej och god morgon på dig!

Ny vecka, nya möjligheter och ny FTP. Det är lite så det kan komma att se ut nu några veckor framöver då jag siktar på att förbättra mig hela tiden. Ständiga förbättringar, ni vet. Förra veckan höjde jag min FTP från 291 till 294 och igår så höjde jag mig från 294 till 296. Då gick det ändå stundtals ganska så lugnt under den där maxtjugan så det finns nog några till watt att kvittera ut.

Full fart framåt och uppåt!


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

- Köper du cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får du 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
- Om du vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER
- Om du vill är intresserad av produkter som hjälper dig att återhämta dig snabbare eller bara vill avnjuta en skön avkoppling så får du 10% rabatt på https://hypericenordic.com/ om du använder koden Henrik10 vid ditt köp. Jag har massagepistolen Hypervolt 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar