Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-03-24

Cyklarna hämtade, pannkakorna stekta och träningen blev av!




Hej och god morgon på dig! 

Igår ville det sig så väl att jag hann med att hämta ut mina två nya cyklar. Ska bli så himla kul att få testa dom när det passar sig. Hade fullt upp hela kvällen med annat så när jag hade cyklat klart vid 23 på kvällen så tog jag bara upp cyklarna och skruvade ihop dom hjälpligt för att se hur dom ser ut. Min MTB vägde 10,12 direkt ur kartong. 

Annat som gjordes var att jag stekte femtioelva pannkakor, skjutsade barn, hämtade två andra leveranser, nattade barn och tränade. Det här med att få dagarna att gå är ganska lätt. 

Fredag innebär att Frida har innebandyträning och att jag ska försöka klämma in en AW-cykling på Zwift. Det blir ett lunchmöte om cykling också. Blir det tid över i kväll så kanske jag skruvar lite mer på cyklarna. Hur ser dina fredagsplaner ut? 

Tack för att du läste, ha en skön fredag så hörs vi här imorgon igen. Hoj! 


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

- Köper du cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får du 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
- Om du vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER
- Om du vill är intresserad av produkter som hjälper dig att återhämta dig snabbare eller bara vill avnjuta en skön avkoppling så får du 10% rabatt på https://hypericenordic.com/ om du använder koden Henrik10 vid ditt köp. Jag har massagepistolen Hypervolt 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar