Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-03-10

Lucas Eriksson i utbrytning!



Hej och god morgon på dig!

Lucas Eriksson var med i gårdagens utbrytning på Tirreno-Adriatico. Bra reklam för Lucas själv, Tudor pro cycling team och svensk cykling. Kul att se och bra att han både får och tar chansen i dom större loppen!

Vi är inte bortskämda med duktiga herrcyklister på den internationella scenen så det värmde ett cykelhjärta att se den blågula tröjan i täten. 


Jag körde ett race på Zwift och såg Paris-Nice samtidigt. Det är mycket cykling dessa dagar och jag gillar't. Mitt race gick ganska bra tycker jag. Hårt att hänga med när det gick fort men jag tog mig igenom det. Orkade inte riktigt hela spurten och slutade femma. Med lite mer vilja så hade jag absolut kunnat bli på pallen. 

 


Några bilder från igår morse också. Frida tog bussen till skolan, jag körde Filip till Lugnet för innebandyträning med Hagströmska innebandygymnasiet och avslutningsvis en Selfie genom glaset på ett par av mina Siroko-glasögon

Idag är det fredag och jag hoppas att ni har den där härliga fredagskänslan i kroppen. Den känslan ska jag greppa och ta med mig under dagen. Det blir jobb, cykellunch, Fridas innebandy och jag kanske hinner med SZR After Work vid 17:30. 


Må väl, ta hand om dig och var snäll mot andra. Vi hörs här imorgon igen, hoj! 


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

- Köper du cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får du 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
- Om du vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER
- Om du vill är intresserad av produkter som hjälper dig att återhämta dig snabbare eller bara vill avnjuta en skön avkoppling så får du 10% rabatt på https://hypericenordic.com/ om du använder koden Henrik10 vid ditt köp. Jag har massagepistolen Hypervolt 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar