Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-03-27

En aktivitetsfylld helg!






Hej och god morgon på dig!

Lördagen bestod till största delen av innebandy. Först så hade Frida cup på Lugnet så det var samling där före åtta och sedan följde tre matcher på det. Efter hennes matcher så hade storebror Filip en match också så jag blev där till halv fyra ungefär. Det kom snö också så jag fick skotta en del, tränade och så hade lördagen gått nästan av sig själv. 

Igår var det också en aktivitetsfylld dag med en till innebandymatch för Filip, jag körde online-tävling och höll direkt efter det i ett 90 minuter Teams-möte angående Faluhelgen i Svenska Cykelspelen. Alltså verkligen direkt efter. Hade en skjorta bredvid mig så det var bara att kliva av cykeln, ta på sig skjortan och hoppa in i mötet. Eftersvettning och allmän utmattning ett tag där. 

För en vecka sedan så hade jag 305 watt i FTP, igår så körde jag 305 watt i 90 minuter. Så det går helt klart framåt. Loppet igår var verkligen superhårt, nyttigt med en sådan urblåsning då och då. 


Filip och Frida på gårdagens innebandymatch. 


Veckans planer i stort:
Måndag: vilodag, välbehövlig sådan
Tisdag: Intervaller. Möte angående Svenska Cykelspelen och internt möte om Lugnet XCE+XCO
Onsdag: Intervaller. Utbildning Sportstiming
Torsdag: Le Peloton
Fredag: AW på Zwift. Cykelmöte
Lördag: Distanscykling?!
Söndag: Distanscykling?! Möte Borlänge Tour 


Tack för att du läste, ha en riktigt skön måndag så hörs vi snart igen. Hoj! 



Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

- Köper du cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får du 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
- Om du vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER
- Om du vill är intresserad av produkter som hjälper dig att återhämta dig snabbare eller bara vill avnjuta en skön avkoppling så får du 10% rabatt på https://hypericenordic.com/ om du använder koden Henrik10 vid ditt köp. Jag har massagepistolen Hypervolt 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar