Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-11-10

Pendling igår, Le Peloton idag och vörtbröden har anlänt!




Hej och god morgon på dig! 

Ännu en tidig torsdagsmorgon där Le Peloton stundar. Lite av veckans höjdpunkt skulle man kunna säga och min nya cykellampa är laddad. Ja, det är ju VM-kval på söndag också så det blir väl kanske jämnt skägg denna vecka. Hårt på olika vis också men också fantastiskt roligt på olika vis, cykling erbjuder ett sådant smörgåsbord av kul. 

Igår så pendlade jag till- och från jobbet. Hade känslan av att kroppen fungerade bra och det är nästan så att jag blir förvånad varje gång över hur härligt det är att cykla till- och från jobbet. Med tanke på hur hårt jag körde kvällen innan så tyckte jag att det gick riktigt bra och jag kunde hålla mitt tempo hela vägen. 

På kvällen så var jag på öppet hus inför gymnasiet med Ebbah, tänk om jag själv hade fått göra om det där nu när jag vet allt som jag vet när jag är vuxen. Vilka möjligheter som man kan skapa för sig själv och vad mycket intressant man kan lära sig. Efter öppet hus så kikade Linda och jag på Filips innebandymatch som blev en spännande tillställning där Filips lag lyckades vinna med 5-4. 

Under en del av innebandymatchen så var det också lagkaptensmöte i Team SZ. Tänk så bra det är ändå med digitala möten. 

Påminner om veckans video på YouTube-kanalen:

 
  
Igår kväll blev det en sväng förbi ICA Maxi för inköp av säsongens första vörtbröd efter tips från Anders W. Äntligen så är denna härliga säsong igång. 


Nu är det dags att göra klart det sista och rulla iväg mot samlingen här. Hoppas att du har en riktigt skön pannkakstorsdag! 
 

Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar