Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-11-04

Blogginlägg #9999






Hej och god morgon på dig! 

Ett härligt gäng cyklister som igår fick köra sig trötta samtidigt som himlen gick från mörkaste svart till en mer klarblå färg. Det är något alldeles speciellt med det där. Som en av deltagarna sa under uppvärmningen; "Det här är veckans höjdpunkt för mig" och lite så känner jag också. Nästan alltid lika kul och då brukar jag inte ens vara med på fikat efteråt... 

Jag och Mattias svängde av på sistasträckan och körde mot Borlänge där vi jobbar. Jag hade möte med start 08:00 så det var inte läge att köra hela sistasträckan igår. Men att få ihop runt 4,5 mil innan jobbet och komma pigg till ett möte klockan 8 är riktigt bra. 

Måste också säga att det kändes väldigt bra igår, vet inte om det är mina smala däck som gör det men det har känts bra ett par gånger om nu. Kanske inte den sprättigaste känslan men bra driv och känslan av "hög lägstanivå". Återstår nu bara att få ut det även på internetcyklingen framöver. Ny säsong av Zwift Racing League börjar nästa vecka, det är VM-kval på gång, jag kör eller ska köra två andra ligor också och så startar Movistar-tävlingarna upp efter någon veckas uppehåll. Så det blir fullt upp framöver. 

Igår var det första turen med nya lampan också. Den var givetvis ett klart lyft mot min "reservlampa" med 850 lumen. Ser fram emot att testa den lite mer framöver. 

Så där pass lyste lampan upp på full effekt under hempendlingen mellan Falukrossen och Tallen. 

Tack för att du läste, vi hörs imorgon igen. Då blir det blogginlägg nummer 10 000! Hur ska vi fira det?!


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar