Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-11-14

Ny vecka, nya möjligheter!



Hej och god morgon på dig!

Ett par bilder från morgon- och kvällspromenaden igår. Dimmigt och magiskt. 

Igår så körde jag VM-kvalet på Zwift och jag skulle vilja påstå att det inte gick jättebra för egen del. Inte heller dåligt egentligen men jag räckte inte till på slutet så jag orkade inte trycka det som krävdes för att ta mig vidare till andra loppet. Med tanke på att jag först senaste veckan bestämt mig för att ändå köra så tyckte jag ändå att det med mina förutsättningar gick bra. Nu är det blicken uppåt och framåt som gäller. 

Om ni vill se VM-kvalets första lopp och se mig bli toast så finns det förevigat på min YouTube-kanal här ovan. 

När man ska lyfta blicken och se framåt så passar det väl bra att blicka framåt på denna vecka och vad den innehåller, här kommer ett axplock:

Måndag 
RGT testevent med SCF
Möte Svenska Cykelspelen
Redigera vlogg

Tisdag 
Zwift Racing League #2
Möte SWE-Cup XCO 

Onsdag 


Torsdag 
Le Peloton 
Zwift-event med Movistar 
Möte Svenska Cykelspelen 

Fredag 
Zwift Grand Prix

Lördag 
RGT Echelon Racing League 

Söndag 
 
 
Nu vet jag inte om jag ska köra Zwift Racing League då jag ska till Uppsala på jobb på tisdag. Zwift Grand Prix är också osäkert eftersom det är med Movistar och det är frågan om jag blir uttagen till det. Annars får jag väl hitta på något annat att roa mig med. Jag som inte skulle tävla så mycket denna vinter och så har jag 4-5 race i veckan... Det viktigaste är att det är roligt och det är roligt att tävla. 

Ha det gott så hörs vi imorgon igen. Hoj! 


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar