Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-11-12

Mörkermagi och VM-kval!


Hej och god morgon på dig!

Banvallspendling med Frej igår, fint sällskap genom mörkret och mycket gott snack. Alltid en skön start på dagen med cykling och att få hoja banvallen är vardagslyx i sin ädlaste form. Fantastiskt att ha dessa olika grusvägar som alternativ när jag ska till jobbet.

Förutom att cykla till jobbet så körde jag AW Party by SZR på eftermiddagen/kvällen men där räckte jag verkligen inte till. Slitna och ganska tomma ben gjorde det jobbigt på en helt ny och intressant bana på Zwift. Jag fick cykla i mål med svansen mellan benen. 

Idag blir det istället återhämtning och uppladdning inför morgondagen. Då ska det köras VM-kval och jag tänkte sända det live på min YouTube-kanal. Prenumerera gärna på den om du gillar cykling, jag ser nu till att lägga upp minst en video i veckan där. Klicka här för att prenumerera på min YouTube-kanal
Inför detta VM-kval så ska jag se till att läsa på igen om vad som ska göras inför och direkt efter så att jag har koll på läget. Det blir ganska många svenskar med och det vore fantastiskt om vi kunde norpa några extra VM-platser. 

Jag har börjat dagen i ett piano tempo och ska nu göra lite samarbets-admin, städa undan lite här hemma, redigera lite video, kanske handla något och njuta av dagen. Vilodag, alternativt bara lite lätt cykling för att hålla igång benen. 

Hoppas att du får en skön lördag, passa på att njuta och ladda batterierna. Vi hörs igen imorgon, hoj! 



Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar