Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-11-05

Blogginlägg nummer 10000

Hej och god morgon på dig!

Blogginlägg nummer 10 000 alltså. På denna plattform ska tilläggas, jag hade en dagbok på min hemsida förr i tiden också. På den tiden då bloggar inte riktigt fanns än så skrev jag regelbundet på internet ändå. Då HTML-kodade jag varje inlägg för sig vilket tog betydligt mer tid än vad det gör nuförtiden. Ett tag publicerade jag många korta inlägg varje dag på denna blogg, det var före Twitter, Insta story och Snapchat det. Någonstans runt 5-6 inlägg om dagen var det optimala på den tiden. Det var när bloggar var som störst. Nuförtiden finns det många plattformar att sprida sina budskap på och det är väldigt enkelt för många att nå ut. Jag finns på flera plattformar men trivs väldigt bra här, detta är ett format som passar mig väldigt bra där jag kan dela bilder, ord och videos i ett flöde som är lättsmält. Så här kommer jag att vara kvar.

Nu nöjer jag mig för det mesta med ett inlägg om dagen. Om du är ny här och vill läsa ikapp så har du en del att göra. Ett speciellt tack till er som hängt med här i alla år och kanske till och med läst varenda inlägg! Tack också till alla ni som tittar in då och då. Tack till er som lämnar kommentarer, feedback är på något vis min belöning för detta. 

Bloggen har gett mig mycket, bland annat vänskap, samarbeten, jobb och kul äventyr. Ni har fått följa med mig på högt och lågt och vad som format mig till den jag är idag. Det kan bli 10000 inlägg till. Återstår att se vad alla dom inläggen kan komma att ge. 


Körde Stage 1 Tour of Makuri Island på Zwift igår. Någon form av group ride event med över 300 startande. I den långa backen upp till Temple KOM så blev vi sju åkare kvar i täten. Över mållinjen var jag tvåa bakom Dennis Berglund så 1-2 till Sverige alltså. 

Cyklingen fungerar ganska bra, men min rygg har varit riktigt kass i en vecka nu så jag känner att jag inte riktigt får ut allt som jag vill kunna få ut. Nästa vecka körs VM-kvaltävlingar på Zwift och hade det varit förra säsongen med den form jag hade då så hade jag känt att chansen finns där. Nu kommer jag tyvärr välja att avstå. Jag är inte riktigt i form sedan jag blev sjuk och med en strulande rygg så räcker jag inte till som det är nu. Jag får ställa in siktet på något annat kul lite längre fram istället.


Tack för att just du valde att läsa inlägg nummer 10 000 i denna blogg. Ha en fin dag, kväll, helg eller vad det nu må vara. Jag är med största sannolikhet tillbaka här med ett nytt blogginlägg imorgon. Hoj! 


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar