Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-10-02

Första gången som speaker!


Hej och god morgon på dig! 

Kom till tävlingsplatsen igår och fick veta att jag kunde vara speaker hela dagen, så vi körde på det. Hade aldrig varit speaker förut men det är kul att testa nya saker så nu har jag också gjort det. Minimal förberedelsetid givetvis vilket har sina utmaningar men jag kunde i alla fall prata på hela dagen. Från första start vid 10 till sista prisutdelningen strax före 15. Idag kör vi samma upplägg igen. Första start 10 och jag blir speaker hela dagen. 

Kul att se på cross och att få följa dom spännande tävlingarna och imponerande insatserna på plats.
 








Efter cykelcross-tävlingarna så åkte jag hem, stoppade i mig lite energi och laddade om inför egen ansträngning. Körde sedan fyra backintervaller på- och i närheten av Norlingberg. Tredje dagen i rad med träning och dessutom efter en dag ståendes/gåendes på cykelcrosstävlingen. Fick ihop rätt många steg under gårdagen faktiskt. Backintervallerna gick bra tycker jag, siffrorna var helt okej och jag känner verkligen att kroppen i denna vecka har kunnat släppa Covid-problemen bakom sig. Nu känner jag igen kroppen igen, har hamnat på en okej nivå och kan nu träna för att bli bättre igen. 

Förutom att kroppen kändes bra så var det också fantastiskt vackert ute. Hösten är här på riktigt och bjuder på en färgglad natur. 



Igår var också första gången som jag sportade Movistar-kläder också. Mäktig känsla att ikläda sig dessa eftersom jag nu är en del av deras eTeam. Körde en kul liten runda där jag fick med fyra olika backar och Törnbergs väg. 

Dags att göra mig i ordning här för att dra till dagens cykelcrosstävling, vi ses väl där?!


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar