Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-10-06

Pannkakor, prestationer, peloton, produktion och pärlsocker!

Hej och god morgon på dig!

Torsdag igen vilket betyder Le Peloton och pannkakor. Det blev dock inget Le Peloton för mig idag utan jag valde att prioritera att sova och återhämta mig mer istället. Pannkakorna kommer jag dock inte att hoppa över.

Körde Zwift Racing League i tisdags och även om det gick bra för laget så nådde jag själv inte upp till den nivån som jag hade hoppats på. En klar besvikelse. Egentligen så var jag bättre än veckan innan, men denna vecka hade jag satt höga förväntningar och förhoppningar på min egna prestation. Så att inte nå dit var en besvikelse. Movistar hade faktiskt tagit ut mig till fredagens tävlingar men jag valde efter tisdagens lopp att avstå min plats till förmån för någon annan. Ett tufft beslut att ta då jag inte vill något hellre än att få köra i deras tröja. Men min form är inte där än och då ska inte jag ta en plats i laget som någon annan kan förvalta bättre.

Igår så publicerade jag veckans vlogg, ska se till att få ut minst en video i veckan nu utöver dom Zwift-lopp jag sänder live. Titta gärna! 


Även om loppet inte gick som jag ville i tisdags så såg jag Larz Kristerz buss och det var Kanelbullens dag. Det fanns många anledningar till att vara glad och fira annat. Jag åt två kanelbullar på Kanelbullens dag och så tjuvstartade jag med en på Kanelbullens afton också. Hur många åt du?

Tack för att du läste mitt inlägg, ha nu en riktigt bra dag så hörs vi imorgon igen! 



Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar