Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-10-31

Fint igår



Hej och god morgon på dig!

Ett par bilder från igår kväll eftermiddag. Alltså att ha solnedgången redan vid fyra känns lite väl tidigt men det är bara att gilla läget. Vi har en mörkare period framför oss nu, bara att bunkra upp med mysfaktor och ljus. Igår bunkrade vi solnedgång för ett tag framöver, riktigt fint var det.

Körde söndagsrace igår, hårt i vanlig ordning och jag snittade 300 watt i 75 minuter utan att få någon utdelning för det. Snittwatt under en tävling är dock sällan speciellt intressant för det är dom där avgörande momenten i tävlingen som är mest intressant. Där saknar jag lite kraft fortfarande. I spannet 1-5 minuter skulle jag behöva höja mig för att kunna hävda mig lite bättre. 

Men, jag fick ett bra pass trots gnällig rygg. Har en gnällig rygg idag också men får hoppas att det går åt rätt håll snabbt nu. 

Nu är det dags att köra mot jobbet, vi hörs imorgon igen. Hoj!


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar