Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-10-12

Seger med team Ymir!


Hej och god morgon på dig! 

Igår var det, i vanlig ordning, Zwift Racing League på kvällen och tro det eller ej men vi lyckades knipa segern i Team SZ lag Ymir. Nu har vi lyckats vinna fyra av fem deltävlingar och ligger därför väldigt bra till för att kunna vinna totalen för denna säsong. Förra omgången vann vi med 302 mot 300 poäng, denna gång blev det något större marginal med 241 mot Skylabs 219 men det är tight mellan lagen. Små marginaler vid varje segment så det gäller att få stolpe in varje gång. 



För egen del så känner jag att jag ligger en eller ett par nivåer under där jag vill vara fortfarande. Kunde inte knipa några extrapoäng igår men alla får också poäng vid målgången. Det är bara att kämpa vidare så lossnar det nog snart. 

Jag sände tävlingen live på min YouTube-kanal, ni kan därför följa mig och laget på vägen mot seger här: 

Idag ska jag cykla till- och från jobbet. Första dagen med en temperatur under nollan också, så lägligt. Det är -0,5 grader och molnigt nu på morgonen. I eftermiddag ska det däremot vara runt 11 grader varmt och solsken.

Ha det gott så hörs vi imorgon igen, hoj! 



Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar