Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-10-14

Snabbcykling, pendlingscykling och cykelmöte!





Hej och god morgon på dig!

Så har vi kommit till fredag och sista arbetsdagen för mig denna vecka. Det känns riktigt bra och jag ska försöka avsluta den med AW Party by SZR på Zwift klockan 17:30. Däremellan ska jag hinna med en arbetsdag och att cykla till- och från jobbet också. Mycket cykling blir det. 

Igår cyklade jag Le Peloton till jobbet och sedan hem. Var med på första farsträckan och gasade det jag hade. Körde en dum attack i början av andra fartsträckan så jag hade lite lucka utför och blev ikappkört när det började gå uppför och då orkade jag istället inte gå med. Återhämtade mig något och kunde ta mig framåt igen efter en stund. Kul att ge gas tillsammans med andra! 

Efter andra fartsträckan så är jag halvvägs till jobbet så jag styrde ditåt istället för att köra sista fartsträckan tillbaka till Falun igen. Det passade mig fint att göra så igår. Mötte upp Le Peloton Borlänge som satt på sitt fik efter avslutad runda. Deras fik ligger precis bredvid mitt jobb så jag satte mig ett par minuter där och växlade några ord. 

Hemcyklingen skedde i medvind och det har jag aldrig tackat nej till. Riktigt skönt att få en extra skjuts i åkningen hemåt. Väl hemma så blev det ett snabbt ombyte och något att äta innan det var dags för cykelmöte resten av kvällen. Kul och inspirerande! 

Jag hoppas att du har en riktigt fin fredag, jag behöver göra mig i ordning och rulla iväg här. Vi hör imorgon igen, hoj! 

   
Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar