Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-10-17

En timme och 36 minuter på 302 watt

Hej och god morgon!

Igår så skrev jag att jag skulle köra ett race i källaren på en och en halv timme ungefär. Det blev en timme och 36 minuter på 302 watt i snitt. Helt brutalt jobbigt och samtidigt jättekul. Höjde både FTP och beräknat VO2max på köpet. 

Innan tävlingen så hann vi ut i skogen igen. I lördags plockade vi väldigt mycket svamp så igår skulle vi i princip bara ta oss dit igen för att plocka det vi lämnade kvar. Vi kom hem med ännu mer än i lördags. 



Eftermiddagen ägnades åt att rensa svamp och kolla cykling.

Idag blir det vilodag och cykelmöte. Skönt med lite återhämtning inför morgondagens Zwift Racing League som bjuder på 54 kilometer i sin avslutande deltävling. 



Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar