Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-10-27

Känslan var suddig men snabb






Hej och god morgon på dig!

Tog bilen till jobbet igår men hade cykeln med mig, så det blev hemcykling i skymningen med ganska bra känsla ändå. Att köra distans brukar inte göra under för snabbheten men passet i förrgår kände jag inte av. Mötte upp Linda och fick lite sällskap sista biten där vi drog ett varv runt Gruvan och upp mot Krondiket också. 

Idag är jag uppe i svinottan för att köra Le Peloton, hoppas på lika bra ben som senast. Därefter så ska jag cykla till jobbet där sedan min bil ska ta mig hem. Sådan ser planen ut. I kväll har jag sedan cykelmöte inför Svenska Cykelspelen. 


Glöm inte att kika på veckans vlogg, passa på att vara med i tävlingen också. Ni har någon dag kvar att tävla.


Stort tack för att du läste, vi hörs igen imorgon. Hoj! 

Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar