Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-05-25

Zwifts nya värld Makuri Islands och Zwift Racing League





Hej och god morgon på dig!

I natt så cyklade jag i Japan, det gäller ju att anpassa sig till tidszonerna?! Skämt åsido men det blev sent igår. Jag cyklade inte så länge där men världen var väldigt fin i alla fall. Underlaget var väldigt varierat med asfalt, grusväg, träbroar och stenbeläggning. Bitvis väldigt många kurvor också så det kan nog bli spännande tävlingar där, tänkte jag. 


Idag blir det Zwift Racing League, sista omgången i denna "säsong"! Vi ligger just nu trea totalt serien och jag tror det är så att topp-2 går vidare till play-off. Med tanke på att vi gör första säsongen i division 1 så är det en grymt bra säsong oavsett hur det går idag. Vi siktar på vinst men jag vet om att tvåan i totalen är väldigt formstarka just nu så det blir svårt att plocka in två poäng. Men vinner vi idag och dom är trea så kommer vi på samma poäng och då kanske vi vinner..? 

Tabellen. 

Grattis cykelsverige! Idag kommer jag att sända loppet live också, vi startar 19:30 och det är en riktigt elak bana med fem längre backar. Passa på att kika här nedan:


En vänlig påminnelse också om 10% rabatt på Siroko om ni använder min länk: https://srko.co/henrikoijer Se deras mest sålda plagg nedan för lite inspiration men dom har ju mycket mer än så också. Ta ett varv i deras webbshop och kika lite! 

Det som köps mest via min länk är cykelbyxorna SRX Pro World Series följt av SRX Pro Elite och sedan har jag extraglas till solglasögon på tredje plats. Det är ändå jättemånga som handlat via min länk vilket är kul att se, hoppas att ni alla är nöjda! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar