Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-05-13

Nya cykelglasögon; Limar Kona!


Hej på dig! 

Nu kan jag med glädje visa upp vad jag fick i senaste paketet, nämligen ett par Limar Roka cykelglasögon. Italienska Limar går in och stöttar mig i år med hjälm och glasögon, hjälmen har ni redan sett i det här inlägget och nu är glasögonen också här. Glasögonen finns i fyra olika färger (svart, vitt, gult och rött).

I kartongen så fanns, förutom glasögonbågen och dom tre olika glasen, också en putsduk och ett glasögonfodral i hårdplast. Glasögonen kostar 99.95€, men med min kod LIMAR30OIJER så blir det 69,07€. Koden LIMAR30OIJER kan ni använda på samtliga Limars produkter och därigenom få hela 30% rabatt på deras sortiment. Koden kan användas hur många gånger som helst och av hur många som helst så dela gärna med er till vänner och bekanta som är på jakt efter cykelhjälm eller glasögon. 

Är det någon av er här som har använt koden eller kör med Limars produkter, vad tycker ni om dom? 

Nu har sommarkänslan kommit till Falun och jag ser fram emot att få ta på mig mina nya cykelglasögon och dra ut på en cykeltur inom kort. Vi hörs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar