Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-04-23

Limar släpper en ny hjälm och den är min!

Hej och god morgon på er! 

Äntligen fredag och snart helg, ska bli riktigt skönt om ni frågar mig. Vädret är fint men något blåsigt och inte jättevarmt, men det ser bra ut i alla fall när jag tittar ut genom fönstret.

Tog några kort på min nya hjälm nu i morse. Det är en Limar Ultralight EVO, vilket är en helt ny variant av deras Ultralight+. Limar Ultralight EVO finns inte tillgänglig riktigt ännu, men håll ut så är den snart här! 

Limar stöttar mig denna säsong vilket jag är väldigt tacksam för, om ni använder koden LIMAR30OIJER så får även ni vinning av samarbetet då koden ger dig 30% rabatt! Ordrar över 90€ är fraktfria, så passa på att köpa dig en snygg hjälm till denna säsong. 

För bara 15€ så kan ni anpassa er hjälm med egna färger, samt ditt namn och flagga eller liknande. Kika in på My Limar för att lära dig mer. För klubbar/team och liknande så kan man göra en helt anpassad design om man beställer minst tio hjälmar. Kanske något för cykelklubben eller Vätternrundan-laget? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar