Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-04-22

Ditt och datt


Hej och god morgon på dig!

Ny dag, nya möjligheter och snökaos. Eller ja, det är ju vitt ute och snöar i sidled. Det hade vi kunnat vara utan men jag gissar att det ändå är borta i eftermiddag när det är 8-9 grader och sol...


Första bilden är på min nya hjälm, hoppas kunna ta mig tid att ta några fler bilder på den under dagen så att jag kan visa er dem ordentligt imorgon. En ny version av Limar Ultralight!

Körde ett Zwift-race igår med tio spurtpriser. Jobbigt i all sin enkelhet och ett fint sätt att bli trött på.


Slutade tvåa i ett litet men naggande gott sällskap.


Idag vet jag inte vad jag ska köra men gissar att det finns något på Zwift i kväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar