Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-04-17

Snabb pendlargubbe med kakornas kraft!

 

Hej!

God morgon på dig och välkommen till en ny, härlig, helg. När jag trött och lite hungrig skulle cykla hem igår så kom jag fram till några barn som sålde fika, vilken vinstlott! Fler barn och ungdomar borde ägna sig åt denna fina aktivitet, gärna längs cykelstråk kan jag tycka. Snacka om win-win.


Med kakornas kraft så lyckades jag gneta ikapp cykelgymnasiets landsvägsgräng som var ute på en tretimmarsrunda med 5-minuters tröskelintervaller. Kan väl förtydliga att jag inte körde ikapp när dom körde intervall. 

Försökte agera som att jag typ rullade ikapp och inte alls ansträngde mig, men kikar man på pulskurvan så får man en annan bild av hur det gick till:
Så nu kanske jag kan titulera mig klassik pendlargubbe? 

Kom hem till detta och idag ska vi spendera dagen i skogen då Linda ska jobba lite i finvädret.


Ha det gott och njut av solskenet och helgen, vi hörs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar