Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-04-25

Live-stream, datorkrångel och solskenscykling!

Hej och god morgon på dig! 

Jag är tillbaka i live stream-branschen och det gick ju bra. Själva sändningen alltså. Men min dator valde att inaktivera Bluetooth mot slutet vilket gjorde att jag tappade kontakten mellan Zwift och min puls/watt. Men benen fungerade ju bra och sändningen gick bra, så det var ju en framgång mot tidigare försök. För att lösa det hela var jag tvungen att starta om datorn så det blev ingen målgång igår. Siktar nu på ny livestream på tisdag då vi kör lagtempo runt 19:30, det vill ni inte missa! 
 
Blev lite överraskad i inledningen av loppet då jag inte hade läst på och det visade sig vara ett poänglopp så plötsligt började alla andra att spurta, men jag hängde med klungan över första sprinten och körde sedan ganska bra på övriga poängchanser. Gick nog mot ett riktigt bra resultat när datorn alltså valde att stänga ner Bluetooth med bara målspurten kvar.    


Solen skiner, det är några få plusgrader men det ser riktigt fint ut och blåser inte alls lika mycket som igår. Ska faktiskt göra en ansats till utecykling nu på förmiddagen, villhöver cykla stig. Inte för att jag tror mig vara dålig men det behöver ju underhållas lite också och nu har jag en bra chans. Det blir också en första chans till att testa mina Garmin Rally XC200 på stig

Eftermiddagen spenderas nog bäst med Liège-Bastogne-Liège på Eurosport. 

Vi hörs, ha en fin dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar